Rúbrica

Açi teniu la rúbrica per a l'avaluació de la unitat

EXPERTAVANÇATAPRENENTNOVELL
PES
Jaume Feliu (@jfeliua)4321
Conceptes MatemàticsExplicació mostra comprensió completa dels conceptes matemàtics utilitzats per a resoldre el problemaExplicació mostra un coneixement en profunditat dels conceptes matemàtics utilitzats per a resoldre el problema (s).Explicació mostra certa comprensió dels conceptes matemàtics necessaris per a resodre el problema (s).Explicació demostra una comprensió molt limitada dels conceptes subyacents necessaris per a resoldre el problema (s) o no està escrit.20%
Raonament MatemàticUtilitza el raonament matemàtic complexe i refinat.Utilitza el raonament matemàtic efectiuCerta evidència de raonament matemàtic.Poca evidència de raonament matemàtic.20%
Errades Matemàtiques90-100% dels passos i solucions no tenen errors matemàtics.Quasi tots (85-89%) dels passos i solucions no tenen errors matemàtics.La majoria (75-84%) dels passos i solucions no tenen errors matemàtics.Mes del 75% de les messures i solucions tenen errors matemàtics.20%
Diagrames i BocetsDiagrames i / o bocets són transparents i afegisen molt a la comprensió del lector del procediment (s) .Diagrames i / o bocets són clars i fàcils d'entendre.Diagrames i / o bocets són un poc difí­cils d'entendre.Diagrames i / o bocets són difí­cils d'entendre o no s'utilitcen.20%
Estratègia / ProcedimentsTí­picament, s'utilitza una estratègia eficient i eficaç per a resoldre el problema (s).Tí­picament, s'utilitza una estratègia eficaç per a resoldrve el problema (s).A vegades utilitza una estratègia eficaç per a resoldre els problemes, però no fer-ho de manera consistent.Rara vegada s'utilitza una estratègia efectiva per a resoldre problemes.20%

En la rúbrica he establit 4 nivells de qualificació: 1 o novell, quan l'alumne no aconsegueix els objectius mínims de l'ítem; 5 o aprenent, quan l'alumne aconsegueix el nivell mínim exigit; 8 o avançat, quan l'alumne aconsegueix un bon nivell d'aprenentatge i, finalment, 10 o expert, quan l'alumne aconsegueix el màxim nivell d'aprenentatge.

Respecte als criteris o ítems,tenen un pes de 20% cadascun, 

A continuació us deixe el formulari creat a partir de la rúbrica anterior


:

Rub Geometria
Aquest formulari servirà per avaluar la feina dels teus companys. Primer selecciona a quin company avalues i després, per cada aspecte, tria la descripció que més s'acosti a la seva tasca
Imagen sin leyenda
Alumne a avaluar 
Conceptes Matemàtics 
EXPERT: Explicació mostra comprensió completa dels conceptes matemàtics utilitzats per a resoldre el problema
AVANÇAT: Explicació mostra un coneixement en profunditat dels conceptes matemàtics utilitzats per a resoldre el problema (s).
APRENENT: Explicació mostra certa comprensió dels conceptes matemàtics necessaris per a resodre el problema (s).
NOVELL: Explicació demostra una comprensió molt limitada dels conceptes subyacents necessaris per a resoldre el problema (s) o no està escrit.
Conceptes Matemàtics
Raonament Matemàtic 
EXPERT: Utilitza el raonament matemàtic complexe i refinat.
AVANÇAT: Utilitza el raonament matemàtic efectiu
APRENENT: Certa evidència de raonament matemàtic.
NOVELL: Poca evidència de raonament matemàtic.
Raonament Matemàtic
Errades Matemàtiques 
EXPERT: 90-100% dels passos i solucions no tenen errors matemàtics.
AVANÇAT: Quasi tots (85-89%) dels passos i solucions no tenen errors matemàtics.
APRENENT: La majoria (75-84%) dels passos i solucions no tenen errors matemàtics.
NOVELL: Mes del 75% de les messures i solucions tenen errors matemàtics.
Errades Matemàtiques
Diagrames i Bocets 
EXPERT: Diagrames i / o bocets són transparents i afegisen molt a la comprensió del lector del procediment (s) .
AVANÇAT: Diagrames i / o bocets són clars i fàcils d'entendre.
APRENENT: Diagrames i / o bocets són un poc difí­cils d'entendre.
NOVELL: Diagrames i / o bocets són difí­cils d'entendre o no s'utilitcen.
Diagrames i Bocets
Estratègia / Procediments 
EXPERT: Tí­picament, s'utilitza una estratègia eficient i eficaç per a resoldre el problema (s).
AVANÇAT: Tí­picament, s'utilitza una estratègia eficaç per a resoldrve el problema (s).
APRENENT: A vegades utilitza una estratègia eficaç per a resoldre els problemes, però no fer-ho de manera consistent.
NOVELL: Rara vegada s'utilitza una estratègia efectiva per a resoldre problemes.
Estratègia / Procediments
ENVIAR
Este contenido no ha sido creado ni aprobado por Google. Informar sobre abusos - Condiciones del servicio -Otros términos
Formularios de Google

No hay comentarios:

Publicar un comentario